loading...
وب سایت رسمی مجتبی عرب زاده
مدیر سایت بازدید : 806 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

من مجتبی عرب زاده هستم . متولد 1368/3/5  در شهرستان كاشان

 

الف ) تحصيلات

مقطع ديپلم: شاخه نظري و رشته تجربي در دبيرستان شاهد كاشان

مقطع ليسانس : رشته مهندسي كامپيوتر گرايش نرم افزار در دانشگاه آزاد كاشان

فوق ليسانس : رشته مديريت بازرگاني گرايش مديريت بيمه در دانشگاه آزاد نراق

 

ب) رزومه افتخاري

- عضو كميته اجرايي اولين مسابقات بازي سازي رايانه اي ارديبهشت ماه 1391 كاشان

- مسئول ايستگاه شماره 3 رزرو منازل ( به صورت اينترنتي براي اولين بار در ايران ) ستاد اسكان نوروزي كاشان فروردين 1392

- چهره ماندگاري كتابخواني استان اصفهان

 

ج) رزومه كاري

 

1) كاشي جهانگير سرام كاشان

رزومه كاري من به صورت حرفه اي از 10 خردادماه 1392 در شركت كاشي جهانگير سرام آغاز شد . سوابق كاري پاره وقتي كه تا قبل از اون رو خودم به شخصه جزئي از سابقه كاريم نمي دونم چون اصول حرفه اي رو از اين شركت استارت زدم . در زمان حضور من به عنوان كارشناس فروش و فقط بعد از 20 روز با قطع همكاري مدير فروش شركت و نداشتن مدير بازرگاني ، مسئول مستقيم كار من در واحد فروش مديريت شركت جناب آقاي جهانگير بودند . تحت حمايت و آموزش هاي ايشان و با استفاده از استعداد و انرژي دروني خودم توانستم تغييراتي كارشناسي شده در شبكه فروش تحت مديريت خودم به وجود بيارم . شبكه فروشي متشكل از 8 نماينده كه مبادرت به فروش اجناس كارخانه در استان هاي خود زير نظر واحد فروش كارخانه مي كردند . همچنين در ارتباط نزديك و مسئول فروش مستقيم اجناس توليدي كارخانه بودم.

مهمترين دستاوردها:

- رشد 2/5 برابري ميزان فروش سال 1392 شبكه فروش نمايندگان فروش استاني نسبت به سال 1391 پيرو برنامه ريزي و حذف هزينه هاي اضافي و مديريت علمي فروش

- فروش اولين بار صادراتي در تاريخ شركت كاشي جهانگير به عراق ( از مذاكره تا فروش )

- تبديل فروش شركت از حالت فروش از دپوي اجناس انبار به فروش سفارشي كه باعث حذف اجناس كم فروش و پويا شدن گردش كالا گرديد

علت قطع همكاري:

از فروردين ماه 1393 با اضافه شدن فردي به عنوان مدير بازرگاني به مجموعه واحد فروش نيز زير نظر مستقيم ايشان اداره مي شد . فروش كل كارخانه براي سال 1393 جهت اعلام به مديريت 2/25 برابر يافته بود كه هر عقل سليمي مي دانست اين بودجه اجرايي نخواهد بود اما مشكل اصلي در عدم شناخت ايشان از اين صنعت تخصصي بود كه باعث پياده سازي سياست هاي اشتباه مي شد . همچنين ايشان افكار كار تيمي نداشته و بيشتر تك روي كرده و هيچگونه اطلاعاتي درباره نحوه عملكردي و سياست هاي راهبردي واحد فروش اعلام نمي داشتند . در نهايت پس از سركشي به تمام نمايندگي ها و شفاف سازي وضعيت نمايندگان براي شركت ، به اين نتيجه رسيدم كه ديگر نمي توان با اين مديريت سردرگم به كار ادامه داد . هرچند كه نتايج را به مديريت شركت انتقال دادم اما آن مقطع گوش شنوايي دركار نبود و دلسوزي من بي ثمر واقع مي شد . هرچند كه مديريت عامل در پايان سال به اين نكات پي برده و مدير بازرگاني وقت را از مجموعه كنار زدند . در نهايت من به دلايل ذكر شده در تاريخ 1393/03/31 با مجموعه جهانگير قطع همكاري كردم اما اين مجموعه و شخص آقاي جهانگير همواره در ياد و قلب من ماندگار خواهند بود

 

2) گروه صنعتي پاكيان كوير

تنها پس از 10 روز از قطع همكاري با شركت كاشي جهانگير به مجموعه پاكيان كوير با سمت مدير فروش پيوستم . گروهي جوان ، پر انرژي و كاملا منطقي . 

اين شركت در 2 فاز زير مشغول به فعاليت است:

1) توليدات شوينده با برند دوسي و كياسا

2) توليدات صنعتي ( اسپري چسب و ورغن ) با برندهاي كيان و پيس پيس

مهمترين دستاوردها :

- ساماندهي نمايندگان فعلي شركت

- مذاكره و عقد قرارداد با نمايندگان جديد و افزايش استان هاي تحت پوشش

- رشد فروش شركت در سال 93 نسبت به سال 92

- تهيه و تنظيم پلن فروش و نقشه راه

- رقم زدن بالاترين ميزان فروش در يك ماه در تاريخ شركت

- راه اندازي شبكه فروش تخصصي و انحصاري جهت محصولات صنعتي 

و ...

همكاري با اين شركت بي شك براي من باعث افتخار مي باشد چرا كه تجربيات فراواني در حوزه مذاكره و عقد قرارداد با شركت ها ، فروش مستقيم ، مذاكرات صادراتي ، طراحي محصول ، روانشناسي فروش ، فروش گرم ، پخش مويرگي و ... بر من مي آموزد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 3,674
  • بازدید کلی : 401,241
  • کدهای اختصاصی

    ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار هدایت به بالای صفحه